Tel Verde: 0800 500 012 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Brand-ul Ana și Cornel lansează pe piată campania de promovare "Back to school " și totodată vă face cunoștință cu noul personaj "Pachețel ", cel mai simpatic personaj, care va deveni în scurt timp prietenul prichindelului vostru .
Mecanismul campaniei constă în achizițonarea oricărui produs de la Ana și Cornel, în perioada 14.09.-31.10. 2020, înscrierea bonului pe site-ul www.anacornel.ro, împreună cu o creație de-a copilului, având șansa de a câștiga premii, pentru pauza mare.
Și pentru că Pachețel este prietenul copiilor, le recomandă cel puțin jumătate de oră de joacă afară, în fiecare zi, indiferent de vreme, cât și o alimentație sănătoasă și echilibrată. 

Compania noastră lansează Campania de fidelizare clienți, campanie ce are ca obiectiv principal loializarea clienților. Clienții noștri vor face cunoștință cu noul card de fidelitate, având denumirea  "Portofelul de Puncte".

Acesta va fi implementat în magazine cu posibilitatea de a fi folosit de către cllienții noștri și de a acumula puncte la achiziționarea de produse.

Una din misiunile brand-ului Ana și Cornel este de a oferi experiențe de calitate clienților. Inițiativele noastre în acest sens justifică relația de încredere pe care o avem cu ei.

Carnia - Ana Cornel

Suntem o companie orientată spre inovație și standarde înalte de calitate și siguranță alimentară, dar înțelegem în același timp, că avem responsabilitatea de a ne implica în sprijinul comunităților și de a ajuta la soluționarea problemelor cu care acestea se confrunta în această perioadă plină de provocări.

În cadrul companiei a fost implementat cu succes, o nouă tehnologie pentru eficientizarea proceselor de HR, prin aplicația Colorful.hr. Această tehnologie presupune soluții integrate pentru toate procesele de HR. Colorful.hr este un soft pentru resurse umane folosit cu success de peste 600 de companii din România.

Brand-ul Ana și Cornel lansează Campania de Grătar, denumită “Vara asta, fiecare cu grătarul lui“, campanie care se desfășoară în perioada 01.05.-28.08.2020. Mecanismul campaniei constă în achiziționarea de produse marcate cu #grătaresolitare #grătaresolidare și înscrierea bonului fiscal pe site-ul www.anacornel.ro.

Qudal 2020-2021

Compania Ana și Cornel a fost desemnată câștigătoare a medaliei Qudal 2020-2021, la categoria “Cel mai înalt nivel de calitate de pe piața românească –Carne proaspătă ". Sondajul a fost efectuat în luna Ianuarie, iar participanții au fost utilizatori de internet români, mai mari de 15 ani, adică populație generală.