S.C. ANA & CORNEL S.R.L., titular al proiectului: “MODERNIZARE ȘI EXTINDERE FABRICA PREPARATE DIN CARNE”, anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Prahova, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul: “MODERNIZARE ȘI EXTINDERE FABRICA PREPARATE DIN CARNE”, propus a fi amplasat în orasul Mizil, str. Bariera Amaru, nr. 1, jud. Prahova.
S.C. ANA&CORNEL S.R.L., anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: «MODERNIZARE ȘI EXTINDERE FABRICA PREPARATE DIN CARNE”, propus a fi amplasat în orasul Mizil, str. Bariera Amaru, nr. 1, jud. Prahova.
S.C. ANA&CORNEL S.R.L., anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: “CONSTRUIRE SPALATORIE PENTRU AUTOVEHICULE GRELE SI USOARE”, propus a fi amplasat în orasul Mizil, str. Bariera Amaru, nr. 1, jud. Prahova.
S.C. ANA & CORNEL S.R.L., titular al proiectului: “CONSTRUIRE SPALATORIE PENTRU AUTOVEHICULE GRELE SI USOARE”, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre Agentia pentru Protectia Mediului Prahova, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul: “CONSTRUIRE SPALATORIE PENTRU AUTOVEHICULE GRELE SI USOARE”, propus a fi amplasat în orasul Mizil, str. Bariera Amaru, nr. 1, jud. Prahova.
Carnia donează 25.000 lei către Asociația "Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor" pentru sprijinirea luptei împotriva singurătății în rândul persoanelor în vârstă, ca parte a angajamentului nostru de a sprijini comunitatea și de a lupta împotriva izolării sociale a persoanelor în vârstă.
Asociația "Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor" își desfășoară activitatea cu scopul de a combate singurătatea și izolarea socială în rândul vârstnicilor, promovând ideea că fiecare persoană, indiferent de vârstă, merită să se simtă parte a unei comunități. Începând cu anul 2006, această asociație și-a dedicat eforturile pentru a oferi sprijin și companie vârstnicilor afectați de singurătate și sărăcie.
"Suntem profund impresionați de munca și angajamentul Asociației 'Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor' în lupta împotriva singurătății în rândul persoanelor în vârstă. Ne simțim onorați să fim parte a acestui efort prin donația noastră și sperăm că aceasta va contribui la aducerea unui zâmbet pe fețele celor care au nevoie de sprijin și companie"
Fondurile donate de vor fi folosite pentru a sprijini programele și inițiativele desfășurate de către Asociația "Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor", inclusiv organizarea de evenimente sociale, activități de voluntariat și proiecte destinate reducerii singurătății în rândul vârstnicilor.
#Carnia, 2024
Ana si Cornel a depasit pragul de 30 magazine care functioneaza dupa noul concept de retail.
In 2021 am inceput investitiile in designul magazinelor Ana si Cornel si experienta pe care clientii o au la cumparaturi, introducand conceptul nou si cumparaturile convenience.
Astăzi se împlinește un an de la incendiul produs la sediul nostru din Mizil.
În acest an am reușit să construim o fabrică nouă în localitatea Ceptura, județul Prahova și să o utilăm cu toate echipamentele necesare pentru a furniza clienților noștri produsele Ana și Cornel.
S.C. ANA & CORNEL S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:
S.C. ANA & CORNEL S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:
Cu o experiență de peste 25 de ani în industria alimentară, brand-ul Ana și Cornel se adaptează constant nevoilor și așteptărilor clienților săi. Brand-ul Ana și Cornel dezvoltă un concept nou în magazinele sale, concept ce îmbină armonios elemente de design modern.
Brand-ul Ana și Cornel continuă extinderea rețelei și deschide primul stand cu vânzare en-gros și en-detail, din orașul Bârlad, Strada Tecuciului, nr 6, Jud. Vaslui. Standul dispune de un spațiu luminos și primitor, unde clienții se pot bucura, în siguranță, de o gamă variată de produse și preparate din carne, De la Ana și Cornel.Vă așteptăm cu oferte și promoții noi, să faceți cunoștință cu produsele din #familiadegusturi.
Brand-ul Ana și Cornel lansează pe piată campania de promovare "Back to school " și totodată vă face cunoștință cu noul personaj "Pachețel ", cel mai simpatic personaj, care va deveni în scurt timp prietenul prichindelului vostru .
Mecanismul campaniei constă în achizițonarea oricărui produs de la Ana și Cornel, în perioada 14.09.-31.10. 2020, înscrierea bonului pe site-ul www.anacornel.ro, împreună cu o creație de-a copilului, având șansa de a câștiga premii, pentru pauza mare.
Și pentru că Pachețel este prietenul copiilor, le recomandă cel puțin jumătate de oră de joacă afară, în fiecare zi, indiferent de vreme, cât și o alimentație sănătoasă și echilibrată.
Compania noastră lansează Campania de fidelizare clienți, campanie ce are ca obiectiv principal loializarea clienților. Clienții noștri vor face cunoștință cu noul card de fidelitate, având denumirea "Portofelul de Puncte".
Acesta va fi implementat în magazine cu posibilitatea de a fi folosit de către cllienții noștri și de a acumula puncte la achiziționarea de produse.
Una din misiunile brand-ului Ana și Cornel este de a oferi experiențe de calitate clienților. Inițiativele noastre în acest sens justifică relația de încredere pe care o avem cu ei.
Suntem o companie orientată spre inovație și standarde înalte de calitate și siguranță alimentară, dar înțelegem în același timp, că avem responsabilitatea de a ne implica în sprijinul comunităților și de a ajuta la soluționarea problemelor cu care acestea se confrunta în această perioadă plină de provocări.
În cadrul companiei a fost implementat cu succes, o nouă tehnologie pentru eficientizarea proceselor de HR, prin aplicația Colorful.hr. Această tehnologie presupune soluții integrate pentru toate procesele de HR. Colorful.hr este un soft pentru resurse umane folosit cu success de peste 600 de companii din România.
Solidaritatea și responsabilitatea au sens când se materializează în fapte concrete, fără a mai fi doar simple cuvinte. De la începutul acestor evenimente excepționale ne-am străduit să dăm sens acțiunilor noastre.
Brand-ul Ana și Cornel lansează Campania de Grătar, denumită “Vara asta, fiecare cu grătarul lui“, campanie care se desfășoară în perioada 01.05.-28.08.2020. Mecanismul campaniei constă în achiziționarea de produse marcate cu #grătaresolitare #grătaresolidare și înscrierea bonului fiscal pe site-ul www.anacornel.ro.
Compania Ana și Cornel a fost desemnată câștigătoare a medaliei Qudal 2020-2021, la categoria “Cel mai înalt nivel de calitate de pe piața românească –Carne proaspătă ". Sondajul a fost efectuat în luna Ianuarie, iar participanții au fost utilizatori de internet români, mai mari de 15 ani, adică populație generală.
Începând din decembrie 2018 produsele noastre au ambalaje noi, pe masura calității produselor și pe măsura muncii pe care întreaga noastră echipă o pune în producția, prezentarea și vânzarea lor